10 Nisan 2014 Perşembe

UMUDU ARIYORUM

 Umutsuzluk çaresizlik kokuyor her yer.
 Bir falcının yalancı dudaklarından çıkan sözde umut arıyorum.
 Denizin dalgasının kayaları aşmak için sarf ettiği çabada arıyorum umudu. 
Kanat çırpan martının, atılan simidi yakalamaya çalışmasında arıyorum umudu. 
Sigaranın her nefesiyle daha da derine gömülen dertlerde arıyorum umudu. 
Güneşin gözlerine vurmasıyla küçülen gözbebeklerinde arıyorum bazen de umudu. 
Saçlarının dalgalanmasıyla yüreğime ses eden fısıltıda arıyorum umudu. 
Her adımınla inleyen kaldırım taşlarında arıyorum umudu. 
Güzel gülüşünle yanağında beliren çizgilerde arıyorum en çok da. 
Senin karşıdan gelişini izlerken süzülen endamında da arıyorum. 
Neden kaçıyorsun benden büsbütünüyle sende bulmak varken aradığım umudu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder